Kundeservice for smart hjemmet

Hvordan kan jeg kontakte dere?

Vil du ta kontakt med oss? Kontaktinfo finner du her. 


Du finner mer info om Hous her.

Her for deg mandag-fredag 08:00-20:00

Vår høyeste prioritet er at du skal være fornøyd med din bestilling. Derfor tilbyr vi kundeservice åpen 12 timer hver ukedag, slik at du har tid til å nå oss uansett når du har tid.

Et team spesialisert på smart hjem

Som en smart hjem butikk kan Hous tilby spesialisert smart hjem hjelp. Dette er hva vi kan! Vi hjelper altså ikke kun med selve produktet, men hele smart hjem økosystemet om du skulle trenge det. Kobling mellom produkter, oppsett, diverse spørsmål om hva produktet kan brukes til, vi svarer på alt!

Ofte stilte spørsmål

Hva er et smart hjem?
expand_less
expand_more

Et smart hjem, eller "smart home" er et hus med smarte applikasjoner for å gjøre hverdagen i huset ditt enklere og bedre. Vi forstår at smarte produkter som krever installasjon kan være tungvint og dyrt. Derfor selger vi kun produkter med enkelt og kjapt oppsett.

Hva selger Hous?
expand_less
expand_more

Hous selger produkter som hjelper deg å bygge et smart hjem. Dette kan være alt fra en søppelbøtte som knytter posen din for deg til PC ladere som hjelper med å holde bordet eller kontoret ditt ryddig. Hos oss er har alle produktene enkelt oppsett, så man må verken bestille dyr installasjon til produktet eller være noe teknisk begavet selv for å få til oppsettet.

Hvordan kan jeg bli Hous Club medlem?
expand_less
expand_more

Å bli Hous Club medlem er så enkelt som å opprette en bruker. Dette gjør du ved å trykke på person-ikonet på menyen (for mobil) eller på "Logg inn / Registrer", også på menyen (for PC).

Hvor mye koster Hous Club?
expand_less
expand_more

Hous Club er helt gratis, og du får i tillegg med deg spesielle tilbud, tidlig tilgang på produkt lanseringer og annet unikt innhold.