Kundeservice
Her for deg 08:00 - 20:00, mandag til fredag
- Vår høyeste prioritet er at du skal være fornøyd med din bestilling. Derfor tilbyr vi kundeservice åpen 12 timer hver ukedag, slik at du har tid til å nå oss uansett når du har tid.
Hva hjelper vi med?
- Alt mulig! Problemer med produktet? Spørsmål om frakt? Produktanbefaling? Vi svarer på hva som helst, så bra som mulig.
- Selv om Hous produktene på Hous ikke er vanskelige å sette opp, er vi likevel også her for å hjelpe om du skulle lure på noe med oppsettet.
Hvor kan jeg kontakte dere?
- Kundeservice er tilgjengelig via mailen contact@hous.no eller ved å skrive inn en melding her .
- Du finner mer info om oss her.
FAQ
Hva er smart hjem?Hva selger Hous?
- Hous selger produkter som hjelper deg å bygge et smart hjem, eller "smart home". Dette kan være alt fra en søppelbøtte som knytter posen din for deg til PC ladere som hjelper med å holde bordet eller kontoret ditt ryddig. Hos oss er har alle produktene enkelt oppsett, så man må verken bestille dyr installasjon til produktet eller være noe teknisk begavet selv for å få til oppsettet.
Hvordan kan jeg kjøpe på Hous?
- Kjøp på Hous er satt opp så enkelt og trygt som mulig. Vi har inkludert populære betalingsalternativer som Klarna, Vipps og PayPal for at du skal kunne betale på den måten du foretrekker. Vanlig betaling med kort, altså Visa, Mastercard eller Amex er også raskt og enkelt. Om du kjøper fra mobil kan du også betale med Apple Pay.
Hvordan kan jeg bli Hous Club medlem?
- Å bli Hous Club medlem er så enkelt som å opprette en bruker. Dette gjør du ved å trykke på person-ikonet på menyen (for mobil) eller på "Logg inn / Registrer", også på menyen (for PC).
Hvor mye koster Hous Club?
- Hous Club er helt gratis, og du får i tillegg med deg spesielle tilbud, tidlig tilgang på produkt lanseringer og annet unikt innhold.